مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:252023-09-03اقتصادي

پروژه های بازآفرینی شهرکرد در انتظار تصویب اعتبار کشوری هستند


شهرکرد_سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: اعتبار پروژه های بازآفرینی شهرکرد در استان تصویب و به شرکت بازآفرینی کشور ارسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید احمدی پیش از ظهر یک شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس ماده 2 آیین نامه اجرایی برنامه ملی بازآفرینی شهری، طرح ها و برنامه های بازآفرینی شهری پایدار در مقیاس محلات هدف، چهار مأموریت اصلی شامل ارتقای کیفی فضاهای عمومی و زیرساخت های محلات، توسعه و تجهیز خدمات روبنایی، بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی مسکن و توان افزایی اجتماعی، اقتصادی، نهادی ساکنین محله را مورد توجه قرار می دهند.

وی افزود: در راستای اجرای آیین نامه پروژه های بازآفرینی شهرکرد توسط شهرداری تهیه و پس از تأیید ستادهای بازآفرینی در شهرستان و استان تصویب و به راه و شهرسازی ارسال و سپس این اداره کل به شرکت بازآفرینی تحویل داده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: شرکت بازآفرینی کشور باید با حضور ریاست جمهور جلسه ای برگزار که پس از تصویب پروژه های پیش بینی شده اعتبارات بازآفرینی به راه و شهرسازی استان ابلاغ می شود.

احمدی ادامه داد: متولی اجرای پروژه های بازآفرینی شهری، اداره کل راه و شهرسازی استان می باشد و شهرداری بهره بردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بازآفرینی شهرکرد در انتظار تصویب اعتبار کشوری هستند

پروژه های بازآفرینی شهرکرد در انتظار تصویب اعتبار کشوری هستند