مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-23اقتصادي

بنادر فریدونکنار و نوشهر لایروبی می شود/ ترخیص کالاهای رسوبی


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: لایروبی حوضچه های بنادر نوشهر و فریدونکنار در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کیاکجوری بعدازظهر چهارشنبه با بیان اینکه کاهش تراز آب دریای خزر مشکلاتی برای همه بنادر ایرانی و خارجی حاشیه این دریا ایجاد کرده است، گفت: لایروبی حوضچه های بنادر به عنوان یکی از برنامه های دولت از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و قرارداد لایروبی حوضچه های بندر نوشهر منعقد و 100 میلیارد تومان برای لایروبی 500 هزار متر مکعبی اختصاص یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران ادامه داد: تجهیز کارگاه برای لایروبی در بندر نوشهر انجام و لایروبی تا یک ماه آینده آغاز می شود و لایروبی در بندر فریدونکنار نیز با هزینه 50 میلیارد تومانی در حال عقد قرارداد است که در جریان آن 250 هزار متر مکعب رسوب و گل و لای از حوضچه های این بندر تخلیه می شود.

وی افزود: با توجه به روند عقد قرارداد پیش بینی می شود لایروبی حوضچه های بندر فریدونکنار نیز تا اوایل زمستان امسال انجام شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران ادامه داد: با لایروبی حوضچه بنادر نوشهر و فریدونکنار کشتی هایی با حجم آبخور بیش از چهار متر می توانند در این بنادر عملیات تخلیه و بارگیری کالا را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنادر فریدونکنار و نوشهر لایروبی می شود/ ترخیص کالاهای رسوبی

بنادر فریدونکنار و نوشهر لایروبی می شود/ ترخیص کالاهای رسوبی