مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-24سياسي

طرح «خیابان اربعین» در 10 شهر استان گلستان اجرا می شود


مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان از برپایی خیابان اربعین خبر داد و گفت: سال گذشته خیابان اربعین فقط در گرگان برپا شد امسال در تلاش هستیم در ده شهر و شهرستان دیگر این فضا را رقم بزنیم.

- حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره برنامه های اربعینی این استان اظهار داشت: امسال سومین سالی است که ما خیابان اربعین را راه اندازی کردیم و در دو سال گذشته این اقدام با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شد.

وی افزود: سال گذشته در ایام اربعین حدود 50 هزار نفر از گلستان راهی سفر کربلا شدند و پیاده روی جاماندگان نیز در شهر گرگان و در خیابان اربعین در 5 شب منتهی به اربعین برپا شد که هر شب 40 هزار نفر از گروه های مختلف مردم از این خیابان و مواکب که بازسازی مواکب اربعینی عراق است بازدید داشتند.

حجت الاسلام گرزین همچنین خاطرنشان کرد: تجربه برپایی موکب و پیاده روی در این خیابان موجب شد امسال در عید غدیر جشن چند کیلومتری را برگزار کنیم و در یک روز یکصد هزار نفر از مردم گرگان پای جشن کیلومتری آمدند که این نشان می دهد که اگر ما زمینه را فراهم کنیم با استقبال مردم از برنامه ها مواجه خواهیم شد.

وی از برپایی خیابان اربعین در دیگر شهرهای استان نیز خبر داد و گفت: سال گذشته این خیابان فقط در گرگان برپا شد، اما امسال ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «خیابان اربعین» در 10 شهر استان گلستان اجرا می شود

طرح «خیابان اربعین» در 10 شهر استان گلستان اجرا می شود