مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-08سياسي

قیام 17 شهریور از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است


امام جمعه بهاباد با اشاره به قیام 17 شهریور گفت: این قیام از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به اینکه قیام 17 شهریور به عنوان نقطه عطف مبارزات ملت مسلمان ایران علیه رژیم منحوس پهلوی باعث شد که پایه های رژیم طاغوت به لرزه درآید، اظهار داشت: قیام 17 شهریور از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این واقعه بیان کرد: هفدهم شهریور 57 مانند واقعه عاشورا درخششی ماندگار و قیامی فراموش نشدنی است.

امام جمعه بهاباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اربعین امسال موج بزرگی در جهان ایجاد کرد، افزود: در پیاده روی اربعین امسال بیش از 22 میلیون نفر از 100 کشور جهان حضور یافتند و با حضور خود در این اجتماع عظیم، پشت استکبار جهانی را به لرزه درآوردند و سیلی محکمی به یزید و یزیدیان زدند و راهپیمایان اربعین افسران این جنگ نرم هستند که با حضورحداکثری خود موجب انتشار مظاهر پاکی و ارزش های انسانی می شوند.

ابراهیمی بشکانی، اربعین را فتح نرم در برابر جنگ نرم دشمنان دانست و عنوان کرد: اربعین فتح نرم در برابر جنگ نرم دشمنان است و پیاده روی آن با جلوه های خاص از محبت، همبستگی، مقاومت و ایثار می تواند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام 17 شهریور از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

قیام 17 شهریور از نقاط عطف در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است