مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:452023-08-30اقتصادي

اختصاص تسهیلات 200 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی های ون فرسوده پایتخت


مدیر نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اختصاص وام 200 میلیون تومانی با کارمزد 8 درصدی برای نوسازی ون های فرسوده خبر داد.

- مدیر نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اختصاص وام 200 میلیون تومانی با کارمزد 8 درصدی برای نوسازی ون های فرسوده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین رهبر درباره تسهیلات ویژه برای نوسازی تاکسی های ون فرسوده گفت: با توجه به قیمت بالای ون های موجود و عدم توانایی تاکسیرانان برای پرداخت وجه آن، این تسهیلات به منظور نوسازی ون های فرسوده و از رده خارج شده در دستور کار قرار دارد.

مدیر نوسازی ناوگان سازمان تاکسیرانی شهر تهران اظهار کرد: برای جایگزینی ون های فرسوده خودروی سمند سورن پلاس دوگانه سوز با قیمت حدوداً 362 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که مالکان ون های فرسوده می توانند از تسهیلات 200 میلیون تومانی با کارمزد 8 درصد 60 ماهه با سه ماه تنفس بهره مند شوند.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، وی در پایان گفت: تاکسیرانان متقاضی می توانند با مراجعه به واحد نوسازی سازمان از ساعت 8 الی 11 نسبت به ثبت نام نوسازی اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات 200 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی های ون فرسوده پایتخت

اختصاص تسهیلات 200 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی های ون فرسوده پایتخت