مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-27سياسي

برگزاری طرح «اردوی کتابخوانی عشایر فارس» در شهرستان آباده


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از برگزاری نخستین برنامه طرح «اردوی کتاب خوانی عشایر» در منطقه ییلاقی «کمینگاه» دهستان خسرو و شیرین شهرستان آباده خبر داد.

- شیراز - مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس از برگزاری نخستین برنامه طرح اردوی کتاب خوانی عشایر در منطقه ییلاقی کمینگاه دهستان خسرو و شیرین شهرستان آباده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین فیروزی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در اجرای سیاست های نهاد کتابخانه های عمومی، توسعه خدمات کتاب خوانی و کتابخانه ای یکی از برنامه های اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس است.

وی اضافه کرد: با همراهی و هم افزایی دستگاه های فرهنگی استان و دستگاه های متولی امور عشایر در تلاش هستیم، فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را بیشتر از گذشته در بین عشایر استان فارس ترویج کنیم؛ ازاین رو با تفاهم نامه هایی که منعقد شده، برنامه ریزی های جدیدی توسط کارشناسان طراحی و اجرا شده است.

فیروزی با اشاره به اینکه برنامه اردوی کتاب خوانی عشایر فارس در سایر مناطق عشایری فارس نیز برگزار می شود، عنوان کرد: رویداد ارائه خدمات فرهنگی در مناطق عشایر نشین استان فارس با عنوان اردوی کتاب خوانی عشایر از شهرستان آباده آغاز و امید است تا پایان سال و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته در همه نقاط استان فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح «اردوی کتابخوانی عشایر فارس» در شهرستان آباده

برگزاری طرح «اردوی کتابخوانی عشایر فارس» در شهرستان آباده