مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-19اجتماعي

سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج می شود


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می شود ولی در مناطق شرقی بارش ها پراکنده خواهد بود.

- احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت هوای استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: از روز گذشته با شکل گیری جریانات شمالی شاهد بارش باران بودیم که در برخی مناطق از شدت بیشتری برخوردار بود؛ به طوری که بیشترین از سفیدآب تنکابن 55، بورخانی سوادکوه شمالی 52، رامسر 51 و خشکه داران تنکابن 49 و گالش محله رامسر 47، تلوک قائمشهر 32 و ورکی ساری 25 میلی متر بوده است.

  وی افزود: دمای هوا هم کاهش پیدا کرد، به طوری که بیشینه دمای هوا مربوط به گلوگاه 30 و کمینه دمای هوا مربوط بلده، رینه و سیاه بیشه 10 درجه بوده است.

  معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اعلام اینکه امروز از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می شود، اضافه کرد: در مناطق شرقی بارش ها پراکنده خواهد بود.

  اسدی بیان کرد: برای فردا در غرب استان بارش های پراکنده و در مناطق شرقی نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی، از پنج شنبه تا اوایل هفته آینده آسمان مازندران به صورت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می شود که در مناطق غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج می شود

سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج می شود