مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 19:102023-08-23پزشكي

نذر پدری که 22 پزشک به جامعه تحویل داد


دکتر منصور ناظم بیش از 55 سال سابقه طبابت دارد، او در همه دوران تحصیل رتبه نخست بود، برای وفای به عهد و نذر پدرش حاج میرزا حسین ناظم، رشته پزشکی را انتخاب کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، همه ما روزی درگیر بیماری شده ایم، به گونه ای که آرزو می کردیم ای کاش بیشتر مراقب سلامتی خود بودیم.

ولی زمانی که ناخواسته پایمان به درمانگاه و بیمارستان باز می شود تنها امیدمان بعد از خدا به پزشکان جان بر کفی است که شبانه روز درصدد خدمت رسانی به همنوعان خود هستند.

 با شنیدن نام پزشک، سه واژه به ذهن مان خطور می کند: از خودگذشتگی، شجاعت و ایستادگی.

بیهوده نیست که شادروان دکتر محمد قریب فرمود: اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خودت نیستی، اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی.

اول شهریورماه زاد روز ابوعلی سینا به نام روز پزشک نامگذاری شده است، در ارتباط با این حرفه بیش از تمام سختی ها، عموم مردم فقط درآمد خوب آن را مورد توجه قرار می دهند و از سختی هایی این حرفه که با جان انسان ها ارتباط دارد، کمتر می دانند.

شهرضا از قدیم مهد پرورش دانشمندان و فضلا بوده و در آن بزرگانی به ظهور رسیده اند که مایه فخر و مباهات هستند به طوری که این شهرستان را یونانچه نامیده اند و نام صاحبان دانش این منطقه در صفحات تاریخ گیتی درج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر پدری که 22 پزشک به جامعه تحویل داد

نذر پدری که 22 پزشک به جامعه تحویل داد