مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-04سياسي

همایش بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در آقاعلی عباس(ع) بادرود


بزرگ ترین همایش جاماندگان اربعین حسینی در روز اربعین از میدان امام خمینی(ره) بادرود تا آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) به طول 8 کیلومتر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، اربعین نماد وحدت مسلمانان جهان و زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود و زائران ایرانی همه ساله با حضور در پیاده روی نجف تا کربلا هم پای جابر یک حرکت عظیم فرهنگی راه می اندازند که چشم جهان از دیدن عظمت این رویداد جهانی مات و مبهوت مانده اند.

بیش از یک دهه است کسانی که توفیق حضور در کربلا در روز اربعین را ندارند به یاد عمودهای نجف تا کربلا در روز اربعین از میدان امام خمینی(ره) بادرود تا آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) و از شهر نطنز تا امامزاده احمد(ع) خفر همایش پیاده روی برگزار می کنند.

محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز درباره این همایش به خبرنگار فارس گفت: موضوع همایش جاماندگان از حدود یک ماه پیش در دستور کار مدیران شهرستان قرار گرفته و تاکنون پنج جلسه با موضوع فرهنگی، ترافیکی و پشتیبانی در این خصوص برگزار شده است و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان را موظف کردیم با تمام توان و امکانات در روز اربعین خدمات رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در آقاعلی عباس(ع) بادرود

همایش بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در آقاعلی عباس(ع) بادرود