مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-07اقتصادي

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در جنوب سیستان و بلوچستان


رییس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 2 میلیون و 500 هزار تن کالا از مبدا جنوب این استان به سایر نقاط کشور ارسال شده است.

- مهرالله داموغ در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ابتدای سال جاری 2 میلیون و 551 هزار و 600 تن کالا از مبدا جنوب استان به سایر نقاط کشور جا به جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 12 درصدی را نشان می دهد.

وی عنوان کرد: این میزان کالا با صدور 143 هزار و 470 برگ بارنامه به نقاط مختلف کشور جا به جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد داشته است.

این مسئول افزود: عمده کالاهای جا به جا شده از مبدأ جنوب استان شامل هندوانه، گندم، کلینکر و انواع فراورده های نفتی می باشد.

رییس اداره حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان با اشاره به حذف فیزیکی بارنامه و الکترونیکی کردن اسناد در سال گذشته خاطر نشان کرد: با حذف بارنامه کاغذی، بارنامه الکترونیک تنها سندی است که در جابه جایی کالا مورد استفاده قرار می گیرد و مرجع مورد تأیید برای تمامی دستگاه ها از جمله سازمان امور مالیاتی، دستگاه های نظارتی، صاحبان کالا و وزارت صمت است.

داموغ با بیان اینکه حمل بار بیش از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه به شبکه راه های کشور که با هزینه بسیار زیاد ساخته شده اند خسارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در جنوب سیستان و بلوچستان

جابجایی بیش از 2 میلیون تن کالا در جنوب سیستان و بلوچستان