مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 21:012023-09-01حوادث

فرود اضطراری بالگرد فرمانده انتظامی کرمانشاه بخیر گذشت


مسعود قلعه سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگارفارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ساعت 18:30 عصر امروز (جمعه) حادثه سقوط بالگرد فراجا به نیروهای اورژانس اعلام و بلافاصله نیروها به محل حادثه واقع در شهرستان دالاهو اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه بالگرد حامل فرمانده انتظامی استان بنا به دلایلی ناچار به فرود اضطراری شده که به دلیل سرعت انجام این کار برخی سرنشینان دچار آسیب شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است و پنج سرنشین آن مصدوم شدند.

وی افزود: حال مصدومان مساعد است و خوشبختانه سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان هم در این حادثه دچار مصدومیت جدی نشده است.

محمدباقرمحمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در ادامه به خبرنگار فارس، گفت: در پی وقوع سانحه برای بالگرد نیروی انتظامی استان در شهرستان دالاهو دهستان بیوه نیج روستای ده کهنه، چندین تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه برای امدادرسانی به مصدومان سانحه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرود اضطراری بالگرد فرمانده انتظامی کرمانشاه بخیر گذشت

فرود اضطراری بالگرد فرمانده انتظامی کرمانشاه بخیر گذشت