مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 22:452023-09-15سياسي

امید مردم خط مقدم میدان نبرد است


انقلاب اسلامی ضد ضربه شده، ملت ایران به پیش می رود و کلیدهای اقتدار و معنویت را فتح می کند و دشمن تنها راهش ناامید کردن مردم از طریق جنگ شناختی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله عباس کعبی عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان امروز در مراسم عزاداری پایان ماه صفر در مسجد ولایت، اظهار کرد: در شرایط موجود و جنگ روانی که از طریق فضای مجازی بر مردم وارد می شود، نسل جوان بیش از گذشته به پناهگاه نیاز دارند که این پناهگاه می تواند مسجد، خانواده و محیط تربیتی سالم باشد.

وی با اشاره به لزوم الهام گرفتن از نقشه راه تربیتی پیامبر اسلام (ص) برای تحول جامعه، عنوان کرد: هسته اصلی اسلام سه نفر بودند و پیامبر به همراه امیرالمومنین علی (ع) و حضرت خدیجه نماز جماعت میخواندند؛ سپس آرام آرام محرومان و مستضعفین را تربیت کرده و در مدت 3 سال ایمان آنها تقویت کردند و برای هرکدام از آنها نقشه راه داشت تا اینکه در نهایت جامعه را متحول ساخت.

وی درخصوص کار تربیتی، گفت: ابتدا باید شناخت و استعدادیابی کرد و سپس هدایت تحصیلی و شغلی کنیم و با امیدآفرینی، الهام بخشی، پاسخگویی و حل مسئله رشد و پرورش دهیم؛ پرورش افراد صرفا با سخنرانی انجام نمی شود چون چهره به چهره باید کار تربیتی کرد تا همان افراد تربیت شده جامعه را متحول کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید مردم خط مقدم میدان نبرد است

امید مردم خط مقدم میدان نبرد است