مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-13پزشكي

نیم میلیون زائر در کرمانشاه خدمات بهداشتی درمانی گرفتند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به خدمات رسانی 2400 نیروی بهداشتی و درمانی استان در طرح اربعین، به تشریح اقدامات صورت گرفته در این طرح پرداخت.

- نیم میلیون "زائر" در کرمانشاه خدمات بهداشتی درمانی گرفتند ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به خدمات رسانی 2400 نیروی بهداشتی و درمانی استان در طرح اربعین، به تشریح اقدامات صورت گرفته در این طرح پرداخت.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شروع طرح اربعین از 27 مرداد، گفت: این طرح بصورت رسمی تا 18 شهریور ادامه داشت، اما با توجه به تداوم بازگشت زوار، اجرای آن بصورت محدودتر تا روز گذشته(21 شهریور) نیز ادامه یافت.

وی افزود: در این طرح بیش از 2400 نیروی بهداشت و درمان به ارائه خدمات به زوار پرداختند که از این تعداد بیش از 1500 نفر در مرز خسروی فعالیت داشتند.

محمدی با اشاره به اختصاص 255 تخت فعال به طرح اربعین گفت: طی مدت اجرای طرح اربعین 235 زائر به مراکز درمانی مراجعه داشتند که از این تعداد تنها 28 نفر شامل 25 ایرانی و سه نفر از اتباع سایر کشورها بستری شده و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به فعالیت هفت بیمارستان و درمانگاه در مرز خسروی گفت: دو بیمارستان صحرایی توسط سپاه و ارتش در مرز راه اندازی شد و پنج درمانگاه هم با مدیریت خود دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم میلیون زائر در کرمانشاه خدمات بهداشتی درمانی گرفتند

نیم میلیون زائر در کرمانشاه خدمات بهداشتی درمانی گرفتند