مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 21:302023-08-24اقتصادي

زیرساخت های گردشگری در استان همدان باید تقویت شوند


زیرساخت های گردشگری در استان باید تقویت شوند و خدمات به صورت بسته ای کامل به گردشگران ارائه شود تا سبب ماندگاری گردشگر و رونق این صنعت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد پنجشنبه نشست تأثیر ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان در توسعه گردشگری استان که با حضور فعالان گردشگری و میراث فرهنگی به مناسبت روز همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه ثبت جهانی با وحدت و انسجام در استان اتفاق افتاد و نتیجه اقدام مشترکی در سطح ملی بود، گفت: جهانی شدن همدان اتفاق بسیار بزرگی است و با این اتفاق جهانیان به تاریخ کهن همدان سر تعظیم فرود می آورند.

وی ادامه داد: هر سرزمینی باید به داشته های خود توجه و افتخار کند و یکی از داشته های ما در عرصه فرهنگی تاریخ بلند همدان است.

استاندار همدان در ادامه، با اشاره به اینکه همدان باید پیشترها به ثبت جهانی می رسید، افزود: اقتصاد استان را در کنار پویایی صنعت و معدن باید در گردشگری هم فعال کنیم؛ چراکه هر چه از قدمت گردشگری می گذرد بر ارزشش اضافه می شود و باید به شایستگی از آن نگهداری و به نسل های بعدی منتقل کنیم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: زیرساخت های گردشگری در استان باید تقویت شوند و خدمات به صورت بسته ای کامل به گردشگران ارائه شود تا سبب ماندگاری گردشگر و رونق این صنعت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری در استان همدان باید تقویت شوند

زیرساخت های گردشگری در استان همدان باید تقویت شوند