مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:562023-09-08سياسي

امام جمعه اراک: پیاده روی اربعین نشان داد مردم پای اعتقادات خود ایستاده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن هفته اوقاف اظهار کرد: یکی از تأکیدات قرآن کمک بدون منت و بااکرام به فقراست، صیانت از شخصیت های آنان پرورش شخصیت های بزرگ را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین، راهپیمایی وحدت، تقویت اسلام، راهپیمایی تقویت مولفه فرهنگی ، سیاسی و معنوی است؛ افزود: اگر در این مراسم بزرگ و شور حسینی نقطه ضعفی وجود داشته باید برای سال آینده این نقاط ضعف رفع و به نقاط قوت تبدیل شود.

امام جمعه اراک بیان کرد: بیش از 4 میلیون نفر از ایران اسلامی در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند و برخی نیز با برپایی موکب از این زائران مشغول به پذیرایی شدند که همه این ها نشان از عشق و ارادت مردم خوب کشور به اهل بیت (ع) است.

دری نجف آبادی اضافه کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین در اراک نیز با شکوه خاصی برگزار شد و بار دیگر مردم یادآوری کردند علیرغم هجمه های دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی پایه اعتقادات خود ایستاده اند.

وی همچنین با اشاره به سالروز 17 شهریور گفت: 15 خرداد و 17 شهریور دو روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ کشتار بی رحمانه مردم توسط حکومت پهلوی در روز 17 شهریور باید برای ملت تبیین و بازگو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: پیاده روی اربعین نشان داد مردم پای اعتقادات خود ایستاده اند

امام جمعه اراک: پیاده روی اربعین نشان داد مردم پای اعتقادات خود ایستاده اند