مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:202023-09-12بين الملل

روسیه از حمله پهپادی اوکراین به نزدیکی نیروگاه اتمی خبر داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که درگیری های نظامی اوکراین و روسیه ادامه دارد، رسانه های دولتی روسیه شامل اسپوتنیک و ریانووستی به نقل از «آلکسی لیخاچف» رییس شرکت روس اتم از حمله شش پهپاد به نزدیکی نیروگاه اتمی زاپوروژیا خبر دادند.

- رییس شرکت دولتی روس اتم روسیه از خنثی شدن حمله شش پهپاد اوکراینی به نزدیکی نیروگاه اتمی زاپوروژیا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که درگیری های نظامی اوکراین و روسیه ادامه دارد، رسانه های دولتی روسیه شامل اسپوتنیک و ریانووستی به نقل از آلکسی لیخاچف رییس شرکت روس اتم از حمله شش پهپاد به نزدیکی نیروگاه اتمی زاپوروژیا خبر دادند.

آلکسی لیخاچف رییس شرکت روس اتم با اعلام این خبر، تأکید کرده که حمله پهپادی کی یف به نزدیکی نیروگاه اتمی زاپوروژیا ناکام مانده است.

به گفته لیخاچف، اوکراین با ارسال شش پهپاد به شهر انرگودار در منطقه زاپوروژیا حمله کرد، اما این حمله ناکام ماند و آسیبی به نیروگاه زاپوروژیا وارد نشده است.

در زاپوروژیا که تا قبل از جنگ در اختیار اوکراین قرار داشت، بزرگترین نیروگاه اتمی اروپا قرار دارد، اما بعد از جنگ روسیه و اوکراین، نیرو های روسی اختیار این نیروگاه را به دست گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از حمله پهپادی اوکراین به نزدیکی نیروگاه اتمی خبر داد

روسیه از حمله پهپادی اوکراین به نزدیکی نیروگاه اتمی خبر داد