مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 17:402023-09-14سياسي

بیانیه تروییکای اروپایی فنی نیست


رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه تروییکای اروپایی علیه ایران فنی نیست و با نگاه سیاسی تدوین شده است.

آنان به تعهدات خود عمل نمی کنند و از ما انتظارات یک سویه دارند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - محمد سرگزی در گفت وگو با خبرنگار مهر، در واکنش به بیانیه تروییکای اروپایی علیه ایران مبنی بر اینکه ایران تمایلی به اجرای شفاف تعهدات خود ندارد، گفت: اگر سابقه تمام این بیانیه ها را ببینیم، کاملاً مشخص می شود که عمدتاً این بیانیه ها مبتنی بر نگاه سیاسی است، نه فنی.

وی ادامه داد: انتظار ما از آژانس بین المللی انرژی اتمی آن است که به عنوان یک نهاد فنی با دقت بیشتری به موضوعات ورود کند و با نگاه فنی و حقوقی موضوعات را از جمهوری اسلامی ایران در زمینه انجام تعهدات مطالبه کند.

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی که از تعهد صحبت می شود، این تعهد باید بر اساس یک معاهده، قرارداد یا سند بین المللی باشد.

غربی ها از ما می خواهند به صورت یک طرفه یکسری الزامات را انجام دهیم و انتظارات یک سویه ای که آنان از ما دارند، قطعاً در چارچوب معاهداتی که عضو آن هستیم، نیست.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از بیانیه فرانسه، انگلیس و آلمان مبنی بر ضرورت نصب دوباره دستگاه های نظارتی و دوربین ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تروییکای اروپایی فنی نیست

بیانیه تروییکای اروپایی فنی نیست