مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:212023-09-09سياسي

دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با هیأت نظامی ایران+عکس


در دیدار هیأتی از نیروهای مسلح ایران به ریاست امیر سرتیپ «محمد احدی» با «ذاکر حسن اف» وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در مقر این وزارتخانه، دو طرف درباره چشم انداز توسعه همکار ی ها در حوزه نظامی و مسائل امنیتی منطقه تبادل نظر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری ترند به نقل از وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از دیدار ژنرال ذاکر حسن اف وزیر دفاع این کشور با هیأتی از نیروهای مسلح ایران به ریاست امیر سرتیپ محمد احدی که برای شرکت در جلسه کمیسیون مشترک نظامی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در این کشور حضور دارد، خبر داد.

  طبق این گزارش، هیأت ایرانی ابتدا در خیابان شهدای باکو حاضر و بر مزار شهدا ادای احترام کرد و سپس در جلسه ای که در وزارت دفاع برگزار شد، حسن اف ضمن خیرمقدم به مهمانان ایرانی درباره عملیات بازسازی انجام شده در مناطق آزادشده و وضعیت عملیاتی در مرز مشروط جمهوری آذربایجان و ارمنستان و در منطقه اقتصادی قره باغ صحبت کرد.

  وی گفت اخیراً تعداد اقدامات تحریک آمیز یگان های نیروهای مسلح ارمنستان و گروه های مسلح غیرقانونی این کشور در خاک جمهوری آذربایجان، افزایش یافته و این تحرکات فوراً و قاطعانه توسط یگان های ارتش آذربایجان سرکوب شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با هیأت نظامی ایران+عکس

دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با هیأت نظامی ایران+عکس