مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 00:112023-09-19بين الملل

ادعای بایدن علیه ایران در نشست سازمان ملل


بایدن رییس جمهور آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد ادعا کرد: «ما در تعهد خود مبنی بر اینکه ایران هرگز نباید به سلاح هسته ای دست پیدا نکند راسخ هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، جو بایدن رییس جمهوری آمریکا طی سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل ضمن اعلام حمایت کشورش از اوکراین در برابر روسیه، در مسیر سیاستهای دوگانه واشنگتن در قبال تهران ادعاهای بی پایه و اساس گذشته آمریکا علیه ایران را بار دیگر تکرار کرد.

بایدن امروز سه شنبه طی سخنرانی در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت که امروز هیچ کشوری نمی تواند به تنهایی با چالش های جهانی روبرو شود.

وی ادامه داد: ما به تلاش ها برای اصلاح سازمان تجارت جهانی ادامه خواهیم داد تا شفافیت را حفظ کنیم و این سازمان را آماده رویارویی با چالش ها کنیم.

بایدن در مورد نگرانی ها نسبت به سلطه هوش مصنوعی در جهان گفت: آمریکا در حال همکاری با سایر کشورها برای تقویت قوانین درباره هوش مصنوعی است.

رییس جمهوری آمریکا مدعی شد که این کشور از ارزش هایی که آنها را قوی می کند، عقب نخواهد نشست.

بایدن در بخش دیگری از صحبت های خود ادعا کرد که شراکت های آمریکا با سایر دولت ها به منظور مقابله با هیچ کشوری نیست و واشنگتن به طور مسئولانه به دنبال مدیریت رقابت خود با پکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای بایدن علیه ایران در نشست سازمان ملل

ادعای بایدن علیه ایران در نشست سازمان ملل