مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-19اقتصادي

150 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد


فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 150 هزار متر مربع از اراضی دولتی شهر گشت سراوان به ارزش 300 میلیارد ریال توسط نیروهای یگان های حفاظت از اراضی ملی این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف 150 هزار متر مربع از اراضی دولتی شهر گشت سراوان به ارزش 300 میلیارد ریال توسط نیروهای یگان های حفاظت از اراضی ملی این اداره کل خبر داد.

سرهنگ غلامرضا سراوانی در گفت وگو با ایسنا- اظهار کرد: زمین خواران در سنوات گذشته در اراضی گشت سراوان اقدام به تصرف اراضی به صورت ساخت خاکریز و چهار دیواری کرده بودند که با پیگیری این اداره کل اراضی دولتی در گستره حدود 150 هزار متر مربع رفع تصرف و به حال اولیه بازگردانده شد.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه قضایی تاکید کرد: تصرف اراضی دولتی به هر بهانه ای که صورت گرفته باشد نتیجه ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه نخواهد داشت.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و دولتی و مبارزه با پدیده زمین خواری اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد

150 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان رفع تصرف شد