مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-31اقتصادي

دلایل افزایش تعداد سگ های ولگرد در سطح شهر ملایر


معاون خدمات شهری شهرداری ملایر در مورد افزایش تعداد و یا افزایش حضور سگ های ولگرد در سطح شهر گفت: رهاسازی سگ های ولگرد شهرها و روستاهای دور و نزدیک در اراضی پیرامون شهر و غذارسانی به آنها توسط افرادی تحت عنوان حامی سگ ها در سطح شهر روند کنترل جمعیتشان را کند کرده است.

- ایسنا/همدان معاون خدمات شهری شهرداری ملایر در مورد افزایش تعداد و یا افزایش حضور سگ های ولگرد در سطح شهر گفت: رهاسازی سگ های ولگرد شهرها و روستاهای دور و نزدیک در اراضی پیرامون شهر و غذارسانی به آنها توسط افرادی تحت عنوان حامی سگ ها در سطح شهر روند کنترل جمعیتشان را کند کرده است.

مجتبی داوری در گفت وگو با ایسنا، به احداث واحد موقت ساماندهی سگ های بلاصاحب در سال 99 اظهار کرد: این واحد در زمینی به مساحت حدود 6000 مترمربع عرصه و 300 مترمربع فضای مسقف احداث شد.

داوری احداث این واحد با انتخاب پیمانکار و دامپزشک صاحب صلاحیت را گام بلندی برای کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب دانست و افزود: با ایجاد این مرکز بخش قابل توجهی از سگ های بلاصاحب از سطح شهر جمع آوری و ساماندهی شدند.

وی تأکید کرد: در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری جمعیت سگ های بلاصاحب به حد متعارف و تعداد سگ های ولگرد در سطح شهر به حداقل خود رسید که به راحتی قابل مدیریت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل افزایش تعداد سگ های ولگرد در سطح شهر ملایر

دلایل افزایش تعداد سگ های ولگرد در سطح شهر ملایر