مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-20بين الملل

برگزاری بزرگترین رزمایش ناتو برای جنگ با روسیه


پانصد و شصت و چهار روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: پانصد و شصت و چهار روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

برگزاری بزرگترین رزمایش ناتو برای جنگ با روسیه معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، رزمایشی که ائتلاف ناتو برای سال 2024 به عنوان بزرگترین رزمایشش از زمان جنگ سرد تاکنون برنامه ریزی کرده، بخشی از تدارک این ائتلاف برای درگیری نظامی با مسکو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، آلکساندر گروشکو، معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) گفت، رزمایشی که ائتلاف ناتو در سال 2024 برنامه ریزی کرده بخشی از تدارک این ائتلاف برای نبرد نظامی با روسیه و گامی دیگر به سمت بی ثبات کردن وضعیت در اروپا است.

هفته گذشته، دریادار راب باوئر، رییس کمیته نظامی ناتو گفت، این ائتلاف سال 2024 بزرگترین رزمایش خود از زمان جنگ سرد تاکنون را تحت عنوان رزمایش مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بزرگترین رزمایش ناتو برای جنگ با روسیه

برگزاری بزرگترین رزمایش ناتو برای جنگ با روسیه