مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-30اقتصادي

ماجرای برداشت از حساب دهیاران لاهیجانی چه بود؟


بررسی های میدانی نشان می دهد پرداخت و در پی آن برداشت از حساب تعدادی از دهیاران لاهیجانی یک اشتباه سهوی در انتقال منابع بین بانکی بوده و آنچه مسؤولان به آن اذعان کرده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت- حمیدرضا دنیادیده - تعدادی از دهیاران شهرستان لاهیجان در ارتباط با خبرنگاران فارس از پرداخت و بعضاً از برداشت میلیون ها تومان از حساب دهیاری طی ماه های اخیر خبر دادند و این نوع برداشت ها را نامتعارف و به نوعی دست بردن در حق مردم برشمردند.

اشتباه سیستمی و سهوی بود یاور پیر علایی، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس، پرداخت و در پی آن برداشت منابع واریزی به حساب تعدادی از دهیاران را اشتباه سیستمی و سهوی در نظام بانکی سازمان امور مالیاتی برشمرد و اظهار کرد: این پرداختی ها اشتباهی بود و سریعاً نیز اصلاح و به حساب دهیاران مشمول، واریز شد.

وی با بیان اینکه این واریزی های اشتباه صرفاً در شهرستان لاهیجان بوده، افزود: سازمان های نظارتی در جریان ریز این اتفاقات بوده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

تغیر حساب از بانک ملی به مرکزی عامل اشتباه رضا برهانی نیا، مدیرکل سازمان امور مالیاتی گیلان نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس بیان کرد که سیستم واریز مالیات و عوارض به حساب دهیاران و شهرداران از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای برداشت از حساب دهیاران لاهیجانی چه بود؟

ماجرای برداشت از حساب دهیاران لاهیجانی چه بود؟