مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-30پزشكي

تحصیل بیش از 8 هزار دانشجوی خارجی دردانشگاه های علوم پزشکی پزشکی ایران


در حال حاضر بیش از 8 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی در حال تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزیر بهداشت در نشست دیپلماسی سلامت، دستاوردها و همکاری های بین المللی، ادغام آموزش پزشکی در نظام سلامت ایران را منحصر بفرد دانست و گفت: با ادغام آموزش پزشکی شاهد تربیت نیروهای توانمند، با مهارت بالا و بر اساس نیاز کشور بوده ایم.

وی با اشاره به فعالیت دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور، اظهار داشت: در هر 32 استان کشور حداقل یک دانشگاه و در برخی استانها، 3 تا 5 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه رویکرد ما ماموریت دادن به دانشگاه های علوم پزشکی برای ارتقای همکاری های بین الملل با کشورهاست، گفت: دانشگاه های علوم پزشکی در 10 قطب آموزشی هر کدام با چندین کشور ارتباط و تعامل دارند.

همچنین از مهمترین محورهای برنامه ملی عدالت و تعالی نظام سلامت که در این دوره در وزارت بهداشت اجرا می شود، بین المللی سازی علوم پزشکی است.

معاون آموزشی وزیر بهداشت به افتتاح دانشگاه علوم پزشکی سبطین در عراق با مشارکت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از راه اندازی رشته های دانشگاهی در گرجستان و غنا در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: سفرای کشورها می توانند برای راه اندازی شاخه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 8 هزار دانشجوی خارجی دردانشگاه های علوم پزشکی پزشکی ایران

تحصیل بیش از 8 هزار دانشجوی خارجی دردانشگاه های علوم پزشکی پزشکی ایران