مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-12سياسي

طرح ساماندهی استخدام نویدی برای کارکنان اداره کار اصفهان


طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولتی نوید بزرگی برای کارکنان و نخبگان خواهد بود که عدالت در استخدام حتی در اداره کار که مدعی حقوق کار است به درستی اجرا شود و تکلیف قراردادها مشخص شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها- بخشی از استخدام ها و به کارگیری کارکنان در ادارات دولتی و سازمان ها با گمانه زنی هایی همراه بوده که رانت و فامیل بازی در استخدام افراد دخیل است که البته تنوع قراردادها و بلاتکلیفی نیروهای قراردادی مزید بر علت شده و این مسئله را به یک چالش مبدل کرده است.

یکی از طرح های مهمی که تکلیف بسیاری از افراد شاغل در دستگاه های دولتی با عناوین مختلف شرکتی، قراردادی، حجمی و… را در سال 1401 مشخص کرد و نوید بزرگی را برای کارکنان دولتی به ارمغان آورد، تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بود؛ این طرح از ابتدای سال 1401 در دستورکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و سرانجام پس از بررسی های بسیار در اسفندماه به تصویب رسید.

اهداف و آثار این طرح به گفته نمایندگان مجلس، ساماندهی استخدام کارکنان دولت است که کارکنان شرکتی، حجمی، طرحی و 17 نوع قرارداد دیگر که در بین کارکنان دولت رایج است به امنیت شغلی برسند.

درواقع با تصویب نهایی این طرح در وهله اول شاهد ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان دولت خواهیم بود و از سوی دیگر راه استخدام کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی استخدام نویدی برای کارکنان اداره کار اصفهان

طرح ساماندهی استخدام نویدی برای کارکنان اداره کار اصفهان