مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 18:152023-08-23سياسي

طب در ایران کهن با حکمت و معارف توحیدی عجین بوده است


مسؤول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گفت: ایران دارای تاریخ کهنی است و طب در ایران کهن با حکمت و معارف توحیدی عجین بوده است که نمونه بارز آن ابوعلی سیناست که در بسیاری زمینه ها احاطه و تبحر داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام محرمعلی شیرمحمدی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان امروز در مراسم روز پزشک با بیان اینکه پزشکی را نباید به مثابه یک صنف نگاه کنیم، چون دارای سوگندنامه و آیه قران آست، اظهار کرد: فکر خوب می تواند یک جهان را نجات دهد و یک فکر بد جهانی را به هم بریزد، از طرفی وقتی یک انسانی زنده می ماند، یک نسل ایجاد می شود و می تواند جهانی را تغییر دهد در تاریخ کم نبوده کسانی که اتفاقات بزرگی را رقم زدند.

مسؤول نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی با تأکید بر اینکه ما پزشکان جهادی کم نداریم و در همه اقشار همین گونه است، افزود: این را باید باور داشته باشیم که اخلاق و تخصص جزو لاینفک حرفه پزشکی است.

وی تصریح کرد: در جامعه افرادی هستند با استعدادها و توانایی های متفاوت چون ما از یک جامعه هستیم و همه افراد جامعه مانند پازل هستند و باید مواظب باشیم خودمان را جدای این پازل ندانیم چرا که همه اقشار برای یک جامعه خدمت می کنند و  همه یکی هستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طب در ایران کهن با حکمت و معارف توحیدی عجین بوده است

طب در ایران کهن با حکمت و معارف توحیدی عجین بوده است