مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 00:202023-08-27اقتصادي

افتتاح 3 طرح در هزارجریب نکا با اعتبار بیش از 170 میلیارد ریال


در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا و جمعی از مسؤولان، 3 پروژه خدماتی و زیربنایی در هزارجریب نکا با اعتبار بیش از 170 میلیارد ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، سایت تلفن همراه روستای اریم با اعتباری بالغ بر 4میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور سرپرست فرمانداری نکا، فرمانده سپاه و جمعی از مسؤولان شهرستان نکا و با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، مسکن محروملن در روستای لایی رودبار با اعتبار 288 میلیون تومان بنیاد مسکن، سپاه، امداد و خیران به بهره برداری رسید.

  بهسازی و آسفالت روستای ولامده به طول 5 هزار و 500 متر  و زروم با یکهزار متر با حضور مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا و جمعی از مسؤولان شهرستانی با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در همین راستا مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری شهرستان نکا  به همراه فرمانده سپاه، بخشدار هزار جریب و جمعی از مسؤولان شهرستانی از طرح اردوی جهادی و خدمات رایگان دامپزشکی در روستای زیارت کلا بازدید کرد و با همراهی لطف آبادی بخشدار هزار جریب، کهنسال رییس اداره راهداری نکا، راهدار خانه هزارجریب (سه راه بندبن) را مورد بازدید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 طرح در هزارجریب نکا با اعتبار بیش از 170 میلیارد ریال

افتتاح 3 طرح در هزارجریب نکا با اعتبار بیش از 170 میلیارد ریال