مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-05اقتصادي

اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در خراسان جنوبی


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: طرح نظارتی و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از 16 شهریور ماه دراستان آغاز و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، احمد آریافر، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: طرح نظارتی و بازرسی ویژه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی از 16 شهریور ماه در استان آغاز و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

  وی با اشاره به افزایش تقاضا برای خرید کالاهای مرتبط همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزش عالی افزود: در این طرح نظارتی کالاهایی از جمله نوشت افزار، کیف، کفش و سایر ملزومات تحصیلی و همچنین خدمات آموزشی، شهریه مدارس غیر دولتی و غیرانتفاعی، سرویس مدارس و .

مورد رصد و نظارت بازرسان قرار خواهد گرفت.

  وی به برگزاری گشت های مشترک اشاره و بیان کرد: در طول اجرای طرح از ظرفیت سایر دستگاه های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و .

نیز به منظور بازرسی و رصد دقیق کالاها و خدمات هدف استفاده خواهد شد که هم افزایی و همراهی این دستگاه ها در اجرای هر چه بهتر این طرح کمک خواهد کرد.

  سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: رسیدگی سریع و به موقع به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی، انجام گشت های مشترک بازرسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در خراسان جنوبی

اجرای طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی در خراسان جنوبی