مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-11اجتماعي

آمادگی مدارس کرمان برای سال تحصیلی جدید/ ثبت نام 95 درصد دانش آموزان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه 95 درصد دانش آموزان در مدارس استان ثبت نام شده اند از آمادگی مدارس استان برای برپایی کلاس های درس از اول مهرماه خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه 95 درصد دانش آموزان در مدارس استان ثبت نام شده اند از آمادگی مدارس استان برای برپایی کلاس های درس از اول مهرماه خبر داد.

رضا رضایی شامگاه 19 شهریورماه در نشست تخصصی با مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته امسال بیش از 680 هزار دانش آموز در سراسر استان با آغاز بازگشایی مدارس راهی کلاس های درس خواهند شد.

وی با بیان اینکه مدارس آمادگی کامل برای برپایی کلاس های درس را از اول مهرماه خواهند داشت، افزود: برای شروع سال تحصیلی بیش از 97 درصد کتاب های درسی به شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده و آماده توزیع است که در این راستا از خانواده ها درخواست می شود نسبت به ثبت سفارش و تهیه کتاب درسی فرزندان خود عجله کنند و کار را به روزهای آخر موکول نکنند.

رضایی تصریح کرد: امسال 1500 معلم جذب آموزش و پرورش استان شده و به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که در روز اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مدارس کرمان برای سال تحصیلی جدید/ ثبت نام 95 درصد دانش آموزان

آمادگی مدارس کرمان برای سال تحصیلی جدید/ ثبت نام 95 درصد دانش آموزان