مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-27اقتصادي

20 نانوایی کرمانشاه از استاندارد اخطار گرفتند


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای امسال 90 مورد بازرسی از خبازی های کرمانشاه صورت گرفته، از صدور اخطار برای 20 واحد خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای امسال 90 مورد بازرسی از خبازی های کرمانشاه صورت گرفته، از صدور اخطار برای 20 واحد خبر داد.

مهدی حسین پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نظارت دوره ای استاندارد بر روند تولید آرد و نان در استان، گفت: در این فرآیند بازرسی از انبارها، سیلوهای گندم تا کارخانجات آرد و خبازی ها انجام می شود.

وی با اشاره به فعالیت 15 کارخانه آرد در سطح استان کرمانشاه و با بیان اینکه امسال 60 مورد نمونه برداری از کارخانجات آرد استان صورت گرفته، یادآور شد: بر روی این نمونه ها انواع آزمون های فیزیکی و شیمیایی انجام شده است.

همچنین نمونه ها از نظر باقی مانده سموم کشاورزی، فلزات سنگین، مایکوتوکسین ها و.

ارزیابی شدند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه افزود: خوشبختانه تولیدات این کارخانجات برای انوع آرد نان سنگک، لواش، تافتون، آرد کامل، آرد نول و.

مطابق استاندارد بود.

حسین پور از نظارت بر واحدهای خبازی نیز یاد کرد که از ابتدای امسال بیش از 90 مورد نظارت با همراهی سایر بخش ها از سطح خبازی ها صورت گرفته و عنوان کرد: در این بازدیدها مواردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 نانوایی کرمانشاه از استاندارد اخطار گرفتند

20 نانوایی کرمانشاه از استاندارد اخطار گرفتند