مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:552023-08-30دانش

دروس عملی مرکز علمی کاربردی شبستر به صورت کاملا مهارتی برگزار می شود


سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شبستر، گفت: با توجه به قرار گرفتن این مرکز آموزشی در قطب اقتصادی استان، دروس عملی در مرکز آموزش علمی کاربردی شبستر به صورت کاملا مهارتی و با هدف اشتغالزایی برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شبستر، گفت: با توجه به قرار گرفتن این مرکز آموزشی در قطب اقتصادی استان، دروس عملی در مرکز آموزش علمی کاربردی شبستر به صورت کاملا مهارتی و با هدف اشتغالزایی برگزار می شود.

مریم دهقان ضمن اعلام خبر آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو توسط مرکز علمی کاربردی شبستر برای مهرماه سال جاری در مقاطع کاردانی و کارشناسی، افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان دانشگاه نسل سوم پاسخگویی به نیازهای جامعه را در دستور کار خود دارد.

وی در خصوص تاریخچه مرکز علمی کاربردی شبستر گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی شبستر در اواخر سال 1382 در ساختمان استیجاری تاسیس شده است.

وی افزود: در همان سال تعداد 170 نفر دانشجو در رشته کاردانی کامپیوتر مشغول به تحصیل شده و از سال تاسیس تاکنون تعداد فارغ التحصیلان این مرکز 2912 نفر می باشد.

دهقان با اشاره به مزایای تحصیل در مراکز آموزش علمی کاربردی، عنوان کرد: پایین بودن شهریه نسبت به سایر دانشگاه ها، تنوع و تخصصی بودن رشته ها با گرایش های مختلف و پویایی نظام آموزشی دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروس عملی مرکز علمی کاربردی شبستر به صورت کاملا مهارتی برگزار می شود

دروس عملی مرکز علمی کاربردی شبستر به صورت کاملا مهارتی برگزار می شود