مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:152023-08-25سياسي

اشتغال جوانان در اولویت کاری دولتمردان باشد


انتظار داریم اشتغال جوانان در اولویت کاری دولتمردان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با تبریک هفته دولت به همه کارکنان دولت در استان اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم و تکریم ارباب رجوع از جمله مباحثی است که همواره باید مدنظر کارکنان دولت باشد.

وی افزود: قدردان تلاش ها و خدمات دولتمردان در استان کردستان هستیم و باید در کنار کاستی ها و کمبودهای جامعه به خدمات و تلاش های این بزرگواران نیز توجه کنیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: انتظار داریم اشتغال جوانان در اولویت کاری دولتمردان باشد و با تمام توان برای فراهم کردن زمینه های اشتغال جوانان کردستانی تلاش کنند.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه های این هفته بر حفظ انسجام و اتحاد در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: دشمنان اسلام و ایران چشم دیدن انسجام و اتحاد ملی ما ایرانیان را ندارند.

وی با محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم توسط غربی ها اظهار داشت: باید همه مسلمانان جهان در مقابل این بی احترامی ها متحد باشند و اجاره توطئه افکنی به هیچ دشمنی با ندهند.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته به مبحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: انتظار می رود مردم همچون سنوات گذشته مشارکتی دشمن شکن در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال جوانان در اولویت کاری دولتمردان باشد

اشتغال جوانان در اولویت کاری دولتمردان باشد