مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 18:552023-08-24اقتصادي

1152 پروژه عمرانی در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 1152 پروژه با اعتباری بالغ بر 7800 میلیارد تومان در سطح استان به مناسبت هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، منصور بیجار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: بیش از 8000 واحد مسکونی شهری و روستای با تکمیل زیر ساخت ها و تاسیسات زیر بنایی در سطح استان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

منصور بیجار با اشاره به اهمیت پروژه های زیرساختی و جاده ای بیان داشت: قطعه 2 زاهدان به بم در حد فاصل زاهدان تا نصرت آباد، کریدور ساحلی از چابهار به پسابندر حدود 5 کیلومتر به صورت بزرگراهی و بیش از 160 کیلومتر راه روستایی نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افتتاح 77 طرح هادی روستایی را نیز در سطح استان در ایام هفته دولت شاهد خواهیم بود.

معاون استاندار با اشاره به پروژه های متعدد آبرسانی شهری و روستایی گفت: افتتاح طرح آبرسانی به شهر هیدوج شهرستان سیب و سوران و روستاهای پایین دست سد کهیر از کهیر تا بندر تنگ انجام خواهد شد.

  وی در ادامه افزود: در حوزه پایداری برق درسطح استان سیستان و بلوچستان مخصوصاً در روستاها بیش از 350 دستگاه نصب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1152 پروژه عمرانی در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد

1152 پروژه عمرانی در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد