مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-03سياسي

حل مشکل طولانی شدن بررسی پرونده دانشجویان در شوراهای موارد خاص


مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: عوامل طولانی شدن بررسی پرونده های دانشجویان در شوراهای بررسی موارد خاص شناسایی و برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، ابوالفضل دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در کارگاه توانمند سازی کارشناسان شورای بررسی موراد خاص، تایید مدارک و لغو تعهد آموزش رایگان دانشگاههای استانهای اصفهان و چهار محال و بختیاری که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، اولویت سازمان امور دانشجویان در سال جاری را توانمندسازی کارشناسان و مدیران حوزه های مختلف خدمات رسانی به دانشجویان دانست و تاکید کرد: کارشناسان دانشگاهها بنا به ارتباط مستقیمی که با دانشجویان دارند در اولویت اول این برنامه توانمند سازی هستند.

اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه ها آموزش کارشناسان به منظور افزایش تسلط آنها بر امور محوله، رسیدن به فهم مشترک از قوانین موجود، تسریع در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های دانشجویان و جلوگیری از طولانی شدن زمان ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان است.

وی در ادامه ضمن تشریح آیین نامه شورای بررسی موارد خاص دانشجویان تصریح کرد: در آیین نامه شورای بررسی موارد خاص برای دانشجویانی که در حین تحصیل دچار مشکلی خارج از اراده و اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل طولانی شدن بررسی پرونده دانشجویان در شوراهای موارد خاص

حل مشکل طولانی شدن بررسی پرونده دانشجویان در شوراهای موارد خاص