مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:302023-09-12اقتصادي

کیفرخواست زوج کلاهبردار در قم صادر شد


دادستان مرکز استان قم از صدور کیفرخواست یک زوج خبر داد که با وعده فروش خودرو های خارجی اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان،حجت الاسلام و المسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از صدور کیفرخواست متهمی که با ظاهری متمول اقدام به فریب مالباختگان با وعده خرید خودرو لوکس و سرمایه گذاری پرسود کرده بود خبر داد و اظهار کرد: این کلاهبردار با همدستی همسرش با نمایش تجمل و معرفی خود به عنوان دلال خودرو های خارجی، ملک، ارز و سرمایه گذاری های کلان پربازده متهم به 7 فقره کلاهبرداری به مبلغی در حدود 50 میلیارد ریال هستند.

  دادستان مرکز استان قم با بیان اینکه در پی شکایت مالباختگان پرونده قضایی در شعبه 9 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قم تشکیل شد، گفت: با صدور دستورات قضایی متهم و همسرش دستگیر و مراحل تحقیق و بازجویی از این زوج آغاز شده است.

  حجت الاسلام و المسلمین غریب در خصوص نحوه این کلاهبرداری افزود: متهم با صحنه سازی و تظاهر به داشتن اموال فراوان و تردد با خودرو های گران قیمت لوکس خارجی از قبیل بی ام و، اپتیما و بنز و با مانور تجمل و پوشیدن لباس های مارک، استفاده از گوشی های موبایل، ساعت و انگشتر لاکچری و سفارش غذا های متنوع و گران قیمت و معرفی خود به عنوان دلال خودرو های خارجی و مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفرخواست زوج کلاهبردار در قم صادر شد

کیفرخواست زوج کلاهبردار در قم صادر شد