مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:502023-09-13فرهنگي

معرفی روضه های خانگی 3 پیرغلام اهل بیت (ع) در «خانه های نورانی»


«خانه های نورانی» با محوریت معرفی پیرغلامان اهل بیت و برپایی روضه های خانگی با قدمت و سابقه طولانی توسط آنان، از چهارشنبه 22 شهریور به مدت سه شب ساعت 23 از قاب شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مستند خانه های نورانی با محوریت معرفی پیرغلامان اهل بیت و برپایی روضه های خانگی با قدمت و سابقه طولانی توسط آنان، از امشب چهارشنبه 22 شهریور روانه آنتن شبکه دو می شود.

مجموعه مستند  خانه های نورانی با هدف تبلیغ و ترویج روضه داری های سنتی ایران، به سراغ منازل پیرغلامانی همچون میرزا ابوالقاسم عطار ، میرزا اسماعیل اربابی و حسین آقاجانی بیگ رفته تا روایتگر برگزاری روضه های خانگی در منازل این پیرغلامان باشد.

روضه میرزا ابوالقاسم عطار با بیش از 100 سال سابقه روضه میرزا ابوالقاسم عطار به کارگردانی عباس موزون، روایتی از مرحوم میرزا ابوالقاسم عطار و روضه خانگی اوست که یکی از مشهورترین و قدیمی ترین روضه های خانگی در تهران به شمار می رود.

این روضه خانگی در سوگ شهادت امام حسین(ع) در منزل میرزا عطار در حوالی بازار تهران برگزار می شد و بزرگان زیادی از جمله عرفا، بزرگان علمی حوزه علمیه، چهره های سیاسی نظیر نواب صفوی، بازاریان صاحب نام همچون مرشد چلویی، مرحوم دولابی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی روضه های خانگی 3 پیرغلام اهل بیت (ع) در «خانه های نورانی»

معرفی روضه های خانگی 3 پیرغلام اهل بیت (ع) در «خانه های نورانی»