مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-22سياسي

تقدیر زاکانی از خادمان اربعین/خدمت به زوار حسینی(ع) افتخار ماست


شهردار تهران در مراسم «شکر خدمت» که باحضور جمعی از پاکبانان، آتش نشانان، کادر درمان و دیگر خادمان آیین اربعین حسینی 1402 از مجموعه شهرداری تهران برگزار می شد، - تقدیر زاکانی از خادمان اربعین/خدمت به زوار حسینی(ع) افتخار ماست شهردار تهران در مراسم شکر خدمت که باحضور جمعی از پاکبانان، آتش نشانان، کادر درمان و دیگر خادمان آیین اربعین حسینی 1402 از مجموعه شهرداری تهران برگزار می شد، گفت: سر بر آستان امام حسین(ع) می ساییم و برای توفیقات این خدمت، سجده شکر به جا می آوریم که توانستیم در خدمت شهروندان تهرانی که توفیق حضور در راهپیمایی اربعین را داشتند و دیگر زوار باشیم.

خدمتگزاری به زوار حسینی(ع) افتخار ماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم شکر خدمت که باحضور جمعی از پاکبانان، آتش نشانان، کادر درمان و دیگر خادمان آیین اربعین حسینی 1402 از مجموعه شهرداری تهران در محل برج میلاد برگزار می شد، حضور یافت.

شهردار تهران در سخنان کوتاهی در این رویداد، اظهار کرد: نقل است به هنگام ظهور حضرت صاحب الزمان(عج)، خودشان را به واسطه قرابت با حضرت سیدالشهدا(ع) معرفی می کنند.

آنچنان که علمای اسلام نیز گفتند، راهپیمایی اربعین زمینه ای است تا قبل از تحقق وعده الهی، مردم دنیا با فلسفه قیام منجی و فرهنگ خدمت گزاری و فداکاری آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر زاکانی از خادمان اربعین/خدمت به زوار حسینی(ع) افتخار ماست

تقدیر زاکانی از خادمان اربعین/خدمت به زوار حسینی(ع) افتخار ماست