مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-05اقتصادي

واگذاری زمین نهضت ملی مسکن تا دو ماه آینده در بردسکن


رییس اداره راه و شهرسازی از آغاز بکار عملیات ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در بردسکن نهایتاً تا دوماه دیگر خبر داد.

- حسن اکبری در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن در تشریح روند مراحل نهضت ملی مسکن در بردسکن  اظهار کرد: قطعه زمینی به مساحت 24 هکتار در جنوب شهر در دی ماه سال گذشته  پس از طی امور اداری با حضور استاندار خراسان رضوی  کلنگ زنی و بین افراد متقاضی قرعه کشی شد.

وی افزود: به دلیل عدم رغبت مردم  و مدیران شهرستان  ادامه عملیات بر روی زمین مذکور متوقف شد و در  قسمت شمال شهر بردسکن پیگیری ها  برای تهیه زمین ادامه یافت که اخیراً قطعه زمینی به مساحت 50 هکتار مورد تفاهم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه زمین شمال شهر از اراضی موقوفه است گفت: طی تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل راه و شهرسازی و اداره اوقاف و امور خیریه  در شهرستان  این زمین 50 هکتاری در اختیار کمیسیون مربوطه  در استان قرار گرفت.

اکبری از الحاق زمین مذکور به محدوده شهر خبر داد و افزود:  در حال حاضر زمین مربوطه  پس از الحاق به شهر برای تفکیک توسط مشاور طرح  در دست انجام است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما که متقاضیان تا کی باید منتظر بمانند، گفت: نهایتاً  تا دوماه دیگر و در صورت اینکه مشاور زودتر  طرح را  تأیید و اعلام کند  ممکن است زودتر اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین نهضت ملی مسکن تا دو ماه آینده در بردسکن

واگذاری زمین نهضت ملی مسکن تا دو ماه آینده در بردسکن