مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-02سياسي

خط پروازی نجف - رامسر پس از 50 سال برقرار شد


رامسر عصر امروز جمعه پس از 50 سال در منطقه گردشگرپذیر غرب مازندران برقرار شد.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، نخستین خط پروازی بین المللی مسیر عمان - رامسر در دوازدهم تیر ماه به دنبال دیپلماسی موفق دولت جهادی سیزدهم در این فرودگاه برقرار شده بود و این پرواز ( نجف - رامسر ) هم یکی از آرزوهای دیرینه مردم این خطه غربی استان بود که پس از سال ها و در پی تلاش ها و پیگیری مسوولان در این دولت این وعده محقق و عملی شد.

بنا بر گزارش ها ، هواپیمای 130 نفره متعلق به شرکت هواپیمایی وارش حوالی ساعت 17 و 30 دقیقه در فرودگاه شهدای رامسر به زمین نشست و با استقبال خوب مردم، مسوولان و زائران اربعین حسینی (ع ) همراه بود.

رییس فرودگاه شهدای رامسر در این باره گفت : این پرواز برای نخستین بار با همکاری شرکت هواپیمایی وارش حوالی ساعت 17 و 15 دقیقه در باند فرودگاه این شهر به زمین نشست و با استقبال چشمگیر زائران اربعین حسینی (ره ) و سرانجام حوالی ساعت 18 و 10 این فرودگاه را به مقصد نجف کشور عراق ترک کرد.

ارشاد حاتمی جمعه شب در گفتگو گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرواز در روز جمعه هفته جاری شانزدهم شهریور ماه هم برقرار می شود و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تمام تلاش ها آن است بتوانیم خط پروازی مسیر رفت و برگشت بغداد به رامسر هم در این فرودگاه برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط پروازی نجف - رامسر پس از 50 سال برقرار شد

خط پروازی نجف - رامسر پس از 50 سال برقرار شد