مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-03سياسي

اعلام اسامی هیات نظارت بر انتخابات مجلس در همدان


رییس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان اعضای ه‍یات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام جلال مرادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اسامی هیات نظارت بر انتخابات مجلس در همدان اعلام و اظهار کرد: طبق قانون انتخابات و اصل 99 قانون اساسی نظارت بر انتخابات ملی بر عهده شورای نگهبان است.

   وی به اعضای هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در همدان اشاره کرد و گفت: پنج نفر به عنوان هیات نظارت استان منصوب می شوند که حجت الاسلام جلال مرادی، هادی ثابتی و سعید گلستانی از بازنشستگان مجموعه قضایی در این دوره هستند که سه دوره انتخابات استان را هم نظارت کرده اند.

رییس دفتر هیات نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان خاطرنشان کرد: سید حمید حسینی از اساتید دانشگاه و رییس گروه معارف دانشگاه آزاد استان و حسن خانجانی دادستان از دیگر اعظای هیات نظارت بر استان هستند.

وی با تاکید به اینکه طبق قانون جدید رییس دادگستری می تواند در هر حوزه انتخابیه از حقوقدان ها معرفی کند که دادستان همدان معرفی شده است گفت: برگزاری انتخابات و تایید صحت انتخابات را هیات نظارت استانی بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی هیات نظارت بر انتخابات مجلس در همدان

اعلام اسامی هیات نظارت بر انتخابات مجلس در همدان