مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 09:082023-09-10فرهنگي

نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا خراسان شمالی امشب به کار خود پایان می دهد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا امشب با معرفی برترین ها در بخش های تعزیه، کتیبه و پرچم، عکس عاشورا و طراحی لباس عاشورایی به کار خود پایان می دهد.

- تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه آیین پایانی سوگواره  ملی هنری عاشورا امشب با معرفی برترین ها در بخش های تعزیه، کتیبه و پرچم، عکس عاشورا و طراحی لباس عاشورایی به کار خود پایان می دهد، اظهارکرد: برگزیدگان در بخش های مجموعه عکس و تک عکس از سوی هیئت داوران بخش عکس متشکل از محسن کابلی، سعید فرجی، عباس میرهاشمی، حمید سبحانی و احسان کمالی معرفی می شوند.

وی گفت: داوود فتحعلی بیگی، محمدحسین ناصربخت، علی عزیزی و قاسم مهرنیا و حسین حصاری نیز برگزیدگان بخش تعزیه را  در بخش انفرادی و گروهی اعلام خواهند کرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه برگزیدگان بخش کتبه و پرچم نیز پس از بررسی آثار از سوی هیئت داورانی متشکل از غلامرضا معروف، سید سعید کریمی و مصطفی معمی وند معرفی می شوند، افزود: سیده زهرا فخرنبی، مهسا ارزمانی و یاسرنیکنام نیز برترین های خود را در بخش طراحی لباس عاشورا اعلام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا خراسان شمالی امشب به کار خود پایان می دهد

نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا خراسان شمالی امشب به کار خود پایان می دهد