مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 13:352023-09-17سياسي

15 پروژه آموزشی و پرورشی استان سمنان بهره برداری شد


15 پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان با حضور مسؤولان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین ویدئوکنفرانسی بهره برداری از 2 هزار پروژه آموزش و پرورشی در کشور با حضور رییس جمهور در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: پیشاپیش فرارسیدن سال تحصیلی 1403-1402 را به فعالان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت استان تبریک گفته و بابت تمام کوشش های صادقانه شما سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در جامعه بسیار سازنده است، ادامه داد: هرچه در حوزه آموزش و پرورش هزینه کنیم، سرمایه گذاری مطلوب و ضروری است.

استاندار سمنان تصریح کرد: در زمینه نوسازی، تجهیز و مقاوم سازی مدارس و راه اندازی مدارس جدیدالتأسیس، استان سمنان با مشارکت خیران بسیار خوب عمل کرده است.

هاشمی با بیان اینکه 15 پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان طی این آیین به بهره برداری رسید، عنوان کرد: در زمینه تولید محتوا و ارتباط گیری مدیران مدارس با دانش آموزان نیز در این استان اقدامات به خوبی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای تحقق تأکیدات رییس جمهور در خصوص افزایش بهره وری در آموزش و پرورش و به ویژه در مدارس استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 پروژه آموزشی و پرورشی استان سمنان بهره برداری شد

15 پروژه آموزشی و پرورشی استان سمنان بهره برداری شد