مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 18:202023-08-24سياسي

افتتاح 5 ایستگاه اقلیم شناسی در مازندران


در دو سال گذشته دست کم 5 ایستگاه اقلیم شناسی افتتاح کردیم که نسبت مدت مشابه دولت قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدرضا رضوی عصر امروز به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی دو سال اخیر وضعیت اداره هواشناسی رو به بهبود است؛ چراکه بیشتر تلاش مان این بوده هواشناسی را به خودباوری برسانیم.

وی با اشاره به نقش مهم هواشناسی در دنیای امروز، افزود: از لحاظ تجهیزات هواشناسی چیزی کم نداریم و در 17 شهرستان استان 17 اداره هواشناسی فعال است.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه طی دو سال اخیر بیشتر به سمت کارهای دانش بنیانی پیش رفتیم، اضافه کرد: سعی کردیم اوضاع هواشناسی را بیشتر به سمت داخل سوق دهیم و بتوانیم به خودباوری و عدم اتکا به بیگانه برسانیم.

رضوی تصریح کرد: در دو سال گذشته دست کم 5 ایستگاه اقلیم شناسی افتتاح کردیم که تقریبا دو برابر ایستگاه هایی بوده طی سال های قبل افتتاح می کردیم.

وی با اعلام اینکه در هفته دولت امسال 5 پروژه برای افتتاح داریم، اظهار کرد: پنج ایستگاه در مناطق محروم را به مرحله افتتاح می رسانیم؛ اولین پروژه باتوجه به اینکه مورد حمله هکرها قرار می گرفتیم با 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 ایستگاه اقلیم شناسی در مازندران

افتتاح 5 ایستگاه اقلیم شناسی در مازندران