مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 08:552023-08-25سياسي

دیپلماسی عزتمندانه دولت/ تجارت با همسایگان افزایش یافته است


دولت سیزدهم در این دو سال نشان داده که از همه ظرفیت های دیپلماسی به خوبی استفاده می کند و با این رویکرد می توانیم مشکلات را حل کنیم.

- نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: دولت سیزدهم در این دو سال نشان داده که از همه ظرفیت های دیپلماسی به خوبی استفاده می کند و با این رویکرد می توانیم مشکلات را حل کنیم.

حجت الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره عملکرد دولت سیزدهم، گفت: دولت سیزدهم در این دو سال نشان داده که از همه ظرفیت های دیپلماسی به خوبی استفاده می کند.

وی با اشاره به اینکه دولت در این مدت ارتباطات بسیار گسترده و خوبی با کشورهای همسایه و پیرامونی ایران برقرار کرده است، ادامه داد: همسایگان ظرفیت های زیادی به ویژه به لحاظ اقتصادی دارند که تقویت ارتباط با کشورهای همسایه در دولت رییسی به خوبی دنبال شده و قراردادهای مهم اقتصادی و تجاری با آنان منعقد شده است و شاهد ارتقای سطح تجارت ایران با همسایگان هستیم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته دولت سیزدهم علاوه بر ارتباط با کشورهای همسایه و منطقه، تعامل با کشورهای دوردست را هم به خوبی دنبال می کند و همین رویکرد خوب دولت در حوزه دیپلماسی باعث شد که اخیراً بخشی از پول های بلوکه شده خود را بازگردانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی عزتمندانه دولت/ تجارت با همسایگان افزایش یافته است

دیپلماسی عزتمندانه دولت/ تجارت با همسایگان افزایش یافته است