مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-20سياسي

جنبه ی اسلامی بودن فعالیت های فرهنگی و هنری نباید به حاشیه برود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بُعد اسلامی بودن فعالیت های فرهنگی و هنری نباید به حاشیه بیفتد باید با جدیت در حوزه تاثیرگذاری فرهنگی وارد عرصه شد که بتوان درلایه های مختلف جامعه از بعد معنوی و فرهنگی تاثیرگذاری لازم را داشت.

- ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بُعد اسلامی بودن فعالیت های فرهنگی و هنری نباید به حاشیه بیفتد باید با جدیت در حوزه تاثیرگذاری فرهنگی وارد عرصه شد که بتوان درلایه های مختلف جامعه از بعد معنوی و فرهنگی تاثیرگذاری لازم را داشت.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار امروز چهارشنبه 29 شهریور، در دیدار با مدیرعامل بنیاد فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، اظهار کرد: زائران به صورت پیاده شهر به شهر، تا مشهد مقدس در حرکت هستند و از قدیم یک ارتباطات مردمی نیز با شهرهای مختلف برقرار کرده اند که نیاز است در زمینه معرفت افزایی زوار حرم رضوی در این مسیر کار شود.

وی با تاکید بر اینکه زائر اگر به این معرفت برسد که اثر این حرکت چقدر است و امام هم به عنوان مهمان پذیرای زائر و ناظر بر فرد است، تصریح کرد: یک فرهنگ ناب ایجاد خواهد شد که نقش مهمی در افزایش معرفت نسبت به سیره اهل بیت(ع) دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبه ی اسلامی بودن فعالیت های فرهنگی و هنری نباید به حاشیه برود

جنبه ی اسلامی بودن فعالیت های فرهنگی و هنری نباید به حاشیه برود