مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-30سياسي

هماهنگی بین نهادها موجب افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت می شود


فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد: همدلی و هماهنگی بین نهادها موجب افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت در جامعه می شود.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد: همدلی و هماهنگی بین نهادها موجب افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت در جامعه می شود.

سردار سلمان امیری چهارشنبه 8 شهریور به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به همراه مدیران انتظامی در دیدار با استاندار همدان، اظهارکرد: رفتار و کردار شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی همیشگی همه ما باشد و با بهره گیری از رفتار این شهیدان برای تعالی میهن اسلامی و تحقق شعار سال گام برداریم و زمینه رشد و پیشرفت روزافزون کشور و به ویژه استان همدان را مهیا سازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، وی بیان کرد: خدمت رسانی به مردم افتخار پلیس است و این روزها همکاران ما با ارائه خدمات مضاعف گذرنامه ای به شکل ویژه و کنترل تردد جاده ها و خدمات رسانی به زائران در اوج آمادگی قرار دارند.

امیری هفته دولت را فرصت مناسبی برای تقویت همکاری های نیروی انتظامی و همه نهادها دانست و مطرح کرد: اگر امروز شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم بی شک به برکت خون شهدا و زحمات شبانه روزی مسئولان دولت و پلیس است.

فرمانده انتظامی استان همدان همکاری ادارات استان با پلیس را تبلوری از نقش آفرینی جمعی در تأمین امنیت دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی بین نهادها موجب افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت می شود

هماهنگی بین نهادها موجب افزایش ضریب امنیتی و احساس امنیت می شود