مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-08سياسي

خطاب به شورای ششم دهدشت: شهردار در جلسات شورا انتخاب می شود نه دورهمی های نیمه شب


امام جمعه کهگیلویه وضعیت نافرجام شورای شهر دهدشت را یادآور شد و با بیان این که تلخ است مکرر این مسئله را بیان کنیم گفت: دهدشت هفت نفر شورای شهر دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت الاسلام علی وحدانی فر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته دهدشت، تمجید رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم را یک مدال برای این دولت عنوان و از نگاه آرمانی و جهت گیری انقلابی، حرکت در مسیر اصولی و تلاش جهادی به عنوان سه ضلعی مسیر این تمجید نام برد.

امام جمعه دهدشت افزود: این نگران کننده و تلخ است که الان چندین مرتبه حضرت آقا خودشان ناچاراً وارد میدان می شوند و زحمات دولت را یادآور می شوند.

وی با بیان این که برخی خدمات دولت به نام دیگران نوشته می شود، برخی عملکرد های دولت در زمینه های مختلف را یادآور شد و خواستار فکری برای رسانه دولت شد.

حجت الاسلام وحدانی فر ضمن تشکر از زحمات خستگی ناپذیر دولت گفت: کارهای خوبی انجام می گیرد، منتها برای معیشت نیاز به یک برنامه ریزی خاصی دارد.

امام جمعه کهگیلویه در ادامه صحبت های خود وضعیت نافرجام شورای شهر دهدشت را یادآور شد و با بیان این که تلخ است مکرر این مسئله را بیان کنیم گفت: دهدشت هفت نفر شورای شهر دارد، آقایان! شهردار را در جلسات شورا انتخاب می کنند نه در جلسات ساعت 2 دو نصف شب، چرا بازی های منطقه ای را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطاب به شورای ششم دهدشت: شهردار در جلسات شورا انتخاب می شود نه دورهمی های نیمه شب

خطاب به شورای ششم دهدشت: شهردار در جلسات شورا انتخاب می شود نه دورهمی های نیمه شب