مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:052023-08-30اقتصادي

بیش از 350 واحد راکد در خراسان رضوی فعال شده اند


معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: بیش از 350 واحد راکد از سال گذشته تاکنون مجدداً فعال شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل چمندی ظهر چهارشنبه در آیین افتتاحیه بزرگترین کارخانه تولید ژلاتین حلال در کشور اظهار کرد: احیای کارخانه ژلاتین آریا نمونه ای از توانمندی جوانان غیور ایرانی است چراکه ما در 12 سال گذشته باید منتظر متخصصان خارجی می ماندیم تا این کارخانه مجدداً احیا شود اما امروز به همت متخصصان و جوانان ایرانی بدون نیاز به خارج این کارخانه احیا شد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی افزود: بیش از 350 واحد راکد را از سال گذشته تاکنون مجدداً فعال شده اند که 190 واحد تولیدی با بیش از 5 هزار میلیارد تومان اعتبار به چرخه تولید بازگشته است.

وی بیان کرد: رشد اقتصادی استان بیش از رشد اقتصادی کشور است و شاهد افزایش سرمایه گذاری در خراسان رضوی هستیم و خوشبختانه با راه اندازی شهرک صنعتی 5 مشهد رشد سرمایه گذاری در این استان افزایش پیدا کرده است.

چمندی گفت: امیدواریم توسعه در استان با توجه به نیاز کشور با سرعت خوبی دنبال شود و علاوه بر آن بتوانیم بازارهای خارجی را نیز تصاحب کنیم.

تخصیص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار در نیمه دوم سال جاری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از تخصص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار در نیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 350 واحد راکد در خراسان رضوی فعال شده اند

بیش از 350 واحد راکد در خراسان رضوی فعال شده اند