مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-26پزشكي

واکسیناسیون بیش از یک میلیون راس دام سبک در استان کردستان


مدیرکل دامپزشکی استان کردستان با اشاره به واکسیناسیون یک میلیون و 316 هزار و 805 راس دام سبک در استان کردستان از اجرای کامل طرح واکسیناسیون جمعیت دام سبک استان علیه بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در سال جاری در کردستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل دامپزشکی استان کردستان با اشاره به واکسیناسیون یک میلیون و 316 هزار و 805 راس دام سبک در استان کردستان از اجرای کامل طرح واکسیناسیون جمعیت دام سبک استان علیه بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در سال جاری در کردستان خبر داد.

دکتر مجتبی ورمقانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی استان کردستان از ابتدای اردیبهشت ماه 1402 در راستای برنامه ریشه کنی بیماری واگیر دامی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک یا ppr، نسبت به اجرای واکسیناسیون سراسری و رایگان جمعیت دام سبک سراسر استان، علیه این بیماری با استفاده از ظرفیت 91 نفر مایه کوب بخش دولتی و غیر دولتی اقدام کرده و با مراجعه شبانه روزی به 1493 روستا و واحد اپیدمیولوژیک دارای تجمع دامی، موفق به واکسیناسیون کاملا رایگان یک میلیون و 316 هزار و 805 راس دام سبک علیه این بیماری شد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان ویژه اداره کل دامپزشکی کردستان به صورت مستمر و سرزده عملکرد اکیپ های مشارکت کننده در این طرح واکسیناسیون را مورد ارزیابی قرار داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از یک میلیون راس دام سبک در استان کردستان

واکسیناسیون بیش از یک میلیون راس دام سبک در استان کردستان