مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:532023-09-20ورزشي

آغاز هشتمین جام قهرمانان بازی های رایانه ای ایران در اراک


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از آغاز هشتمین جام قهرمانان بازی های رایانه ای ایران با رویکرد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در استان خبر داد.

- حسین محمودی فر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: هشتمین جام قهرمانان بازی های رایانه ای ایران با رویکرد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در دو بخش حضوری و موبایلی صبح امروز در اراک آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: این مسابقات از 16 شهریور ماه تا 13 مهر ماه به صورت شناور در استان های مختلف کشور در حال برگزاری است که مسابقات استان مرکزی از امروز آغاز شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی جذب حداکثری جوانان و نوجوانان،  شناسایی ظرفیت های این حوزه برای سرمایه گذاری، ایجاد نشاط اجتماعی و معرفی بازی های ایرانی را از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد و افزود: این رقابت ها در دو بخش حضوری و موبایلی برگزار می شود که بخش حضوری از امروز  با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و صدا و سیما و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و اتحادیه بازی های رایانه ای در فرهنگسرای آیینه با حضور 137 نفر و به صورت حذفی برگزار می شود.

محمودی فر ادامه داد: در بخش موبایلی  20 بازی ایرانی در این سایت بارگذاری شده که علاقمندان شرکت و نفرات برتر در مراسم اختتامیه مورد تقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هشتمین جام قهرمانان بازی های رایانه ای ایران در اراک

آغاز هشتمین جام قهرمانان بازی های رایانه ای ایران در اراک